SeniorKAPOWs efterårsprogram

Møderne afholdes fra kl. 12.00 – 14.30.

Mandag den 9. september
Vi holder traditionen tro og starter med et sundheds-shot i spejdernes bålhytte kl. 12.00.
”Hvordan kan man blive pensioneret sygeplejerske”. Renate Zimmermann vil fortælle om sit liv som sygeplejerske og de overvejelser, der fører til at gå på pension og efterlade et sundhedssystem, der kan opleves som i krise.
Marie Keiding vil som en ung i menigheden fortælle os om hendes liv i sundhedsverden.

Mandag den 7. oktober
Mit liv fra stewardesse til præst i folkekirken.
Mette Kvistbo Bjerrum vil fortælle om sin vej til præstegerningen i Vig og om hvordan hun prøver at få lokalsamfundet til at engagere sig i det, der foregår i kirken. Vi kan måske lære noget af hendes erfaringer og lade os inspirere, da vi alle har et medansvar for at udvikle vores kirkeliv.

Mandag den 4. november
Når de fineste toner skal analyseres eller når lydoptagelser skal filtreres, så er det en opgave, som Eddy Bøgh Brixen næsten altid kan løse i hans daglige erhvervsopgave. Kom og hør, hvordan Eddy arbejder og hvordan han bliver udfordret. Eddy er også en velkendt lægmand i Korskirken og lægger også blæseinstrument lyd til menighedens store anledninger.

Mandag den 2. december
”Senior-KAPOWs jule- og nytårsafslutning”. Vi forbereder julen og nytåret med en afslutning med vores traditioner med en god frokost, årstidens sange, quiz-opgaver, præstehistorier, jule-beretninger og stemning for det kommende KAPOW-år. Det plejer at være et møde, hvor vi ikke kan være sikre på at slutte mødet til tiden.